woensdag 29 januari 2014

Geef mij een algenbrei


De zakskes poeder zijn altijd beter dan de pillen (en minder duur).

Dit ontbijt drink je puur uit gezondheidsoverwegingen*. Ik zou de smaak niet omschrijven als walgelijk, daar er veeleer sprake is van een "gebrek aan" smaak tout court. En mocht men mij toch dwingen tot het geven van een antwoord op de vraag hoe deze brei smaakt (laat ons even hypothetisch doen: we bevinden ons in een martelcontext), zou ik al snel wanhopig "GROEN!" brullen.
Dat komt namelijk als omschrijving het dichtst in de buurt.

De ingrediƫnten van deze algenmix:
  • 1 geperste bloedappelsien
  • 1 selderstengel
  • 1 appel
  • een handvol spinazie
  • 1 tl chlorella
  • 2 tl spirulina
  • water
Semi-vulkanische activiteit tijdens het productieproces van de smoothie.
 
Alles went... ik beloof het u!

* Wij verklaren ons nader in een volgende blogpost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten